Radosť z varenia a chuť zeleniny

Jednoduchá a rýchla kuchyňa nielen pre vegetariánov, ale pre všetkých, ktorí sa rozhodli urobiť niečo pre seba a svoje telo a hlavne chcú objaviť krásu a rôznorodosť chutí zeleniny.

Thursday 23 October 2014

Jednoduchá jablková torta

Túto jednoduchú jablkovú tortu netreba skoro ani piecť. Ak totižto do plnky nepoužijete vajcia, ale napríklad takú želaténu či krém, stačí vám ju dať na niekoľko hodín do chladničky stuhnúť a môžete podávať.

Pripravte si 200 g keksov a asi 75 g masla, ktoré spoločne rozmixujete v kuchynskom robote na sypkú zmes. Tú potom dajte do formy vystlanej papierom na pečenie a uťapkajte. Ono je to vlastne klasický postup na cheesecake.

Následne na plnku potrebujete 7 očistených a odjadrených väčších jabĺk (množstvo regulujte podľa totho ako veľmi máte jablká radi), dva tégliky tvarohu, cukor podľa chuti (cca 150 g) a ja som teda použila aj dve vajcia a škoricu. Všetko spoločne rozmixujte v robote, nalejte na keksový korpus a dajte piecť do predhriatej rúry na asi 30 minút.

Ako som napísala, môžete v tvarohu použiť želatínu a vtedy nemusíte vôbec zapínať rúru, alebo tam pridajte krém, či Zlatý klas.

Ja mám jablkové torty veľmi rada asi aj preto, lebo mi pripomínajú babie leto a jeseň a hlavne sú jednoduché na prípravu a dajú sa urobiť na mnoho spôsobov. Ani také expres štrúdľa z lístkového cesta s domácim krémom nieje zlá :)


No comments:

Post a Comment