Radosť z varenia a chuť zeleniny

Jednoduchá a rýchla kuchyňa nielen pre vegetariánov, ale pre všetkých, ktorí sa rozhodli urobiť niečo pre seba a svoje telo a hlavne chcú objaviť krásu a rôznorodosť chutí zeleniny.

Monday 25 May 2015

Konečne prichádza leto

Aj k nám už konečne prichádza leto...aspon minimálne v záhrade, pretože predpovede počasia aj na tento víkend hlásili búrky... a to po dvoch týždňoch krásneho slnečného počasia, celkom vhodného aj na kúpanie.

A v záhrade všetko vyhúklo: hrášok budeme o chvíľu zberať, paradajky mi treba každý druhý deň priväzovať, fazuľka sa plazí po paliciach...a hlavne zberáme prvé domáce cukety.

Z nich sa dá robiť všeličo od omáčok na cestoviny, nákypov, dusené s paradajkami, slné torty......čokoľvek, čo si len predstavíte.

Ja som tentokrát na nedeľný obed urobila najprv sójovú roládu plnenú cuketou a baklažánom. No a keďže mi z plnky ešte aj zostalo, tak sme si  po návrate z plavárne na obed rýchlo urobili cestoviny.


Dajte si variť cestoviny podľa vašej chute. Na panvici si poduste cibuľku, pridajte baklazán a cuketu nakrájané na kúsky a duste domäkka. Ja som ich ochutila len soľou a mätou. Keď sú uvarené pridajte nakrájané paradajky (len aby sa prehriali a jemne pustili šťavu) a natrhanú bazalku. Zmiešajte v miske s nakrájanou mozzarellou a s uvarenými cestovinymi..a teraz už len vdychujte tú vôňu leta, ktorá sa postupne uvoľní z cestovín, cukiet, paradajkok a bazalky.

Dobrú chuť a pekný týždeň.

No comments:

Post a Comment