Radosť z varenia a chuť zeleniny

Jednoduchá a rýchla kuchyňa nielen pre vegetariánov, ale pre všetkých, ktorí sa rozhodli urobiť niečo pre seba a svoje telo a hlavne chcú objaviť krásu a rôznorodosť chutí zeleniny.

Monday 2 November 2015

Halloween je tu, alebo tekvicové muffinky

Včera som sa po prvý kát zúčastnila halloweenskej party :) a aby som neprišla s prázdnymi rukami, priniesla som tieto vynikajúce tekvicové muffinky v mini podobe. Inak je to asi jediné muffinkové cesto, ktoré môžete miešať aj v robote, alebo šľahačom a ono vyrastie aj tak!!!

Na cesto potrebujete 250 g už uvarenej alebo v rúre upečenej tekvicovej dužiny. 60 g cukru, 60 g oleja, 50 g hrozienok, 50 g čokoguličiek z horkej čokolády (nahraditeľné napríklad kandizovaným ovocím), štipka soli, pol prášku do pečiva (ja som pridala aj lyžičku sódy bikarbóny), nadrobno nasekaný rozmarín, 150 g múky. A môj prínos bola ešte lyžička sladovej múky, ktorú som prebrala z iného muffinkovo-tekvicového receptu. 



Zmiešajte všetky ingrediencie dohromady, nadávkujte do formičiek a pečte v predhriatej rúre asi 25 minút. Boli vynikajúce a sú vhodné aj pre celiakov, či alergikov na mlieko, keďže nič z toho sa v nich nenachádza.

Violá....mňam mňam mňam....






No comments:

Post a Comment