Radosť z varenia a chuť zeleniny

Jednoduchá a rýchla kuchyňa nielen pre vegetariánov, ale pre všetkých, ktorí sa rozhodli urobiť niečo pre seba a svoje telo a hlavne chcú objaviť krásu a rôznorodosť chutí zeleniny.

Wednesday 27 August 2014

Cestoviny s figami a paprikami

Priznám sa, keď som prvýkrát čítala tento recept, tak som sa veru nad spojením fíg a papriky pousmiala a môj muž sa ma spýtal, že kde som to čítala, lebo to v živote nepočul, ale napokon privolil, aby som recept vyskúšala na obed.

A výsledok stál za to.


Na oleji si poduste mladú cibuľku, pridajte papriky nakrájané na rezance a duste domäkka. Následne pridajte nakrájané figy (dve na osobu) a duste, kým sa nerozpadnú. Osoľte a pridajte aj chili. Medzičasom si uvarte cestoviny, ich tvar záleží len na vás - ja ale asi uprednostňujem krátke cestoviny. Pridajte do omáčky (ktorá vôbec nemá byť tekutá), premiešajte a podávajte posypané stráhaným syrom parmezán či Hiadlovcom.

No comments:

Post a Comment