Radosť z varenia a chuť zeleniny

Jednoduchá a rýchla kuchyňa nielen pre vegetariánov, ale pre všetkých, ktorí sa rozhodli urobiť niečo pre seba a svoje telo a hlavne chcú objaviť krásu a rôznorodosť chutí zeleniny.

Monday 9 February 2015

Čokoládová torta s horúcim srdcom

Tak a konečne som sa dostala k bodke na záver - k mojej čokotorte s horúcim čokoládovým srdcom. Pre ženskú dušu nieje nič lepšie ako čokoláda, nemyslíte??

Ja som ako narodeninovú tortu vyskúšala tento polotekutý koláč, ktorý môžete upiecť  aj ako monoporcie v muffinkovej forme, alebo tak ako ja jeden koláč vo forme s priemerom 20 cm.


Ako som už spomínala pri recepte na ryžovo-artičkový veniec, koláč môžete podávať posypaný cukrom, so šľahačkou, zmrzlinou, krémom, semifreddom... ako len chcete.

Potrebujete 150 g masla, 250 g čokolády, 100 g cukru a 100 g múky, 1 prášok do pečiva a 4 vajcia.
Vo vodnom kúpeli alebo mikrovlnke si rozpustite maslo s čokoládou. V mixéri si vyšľahajte vajcia s cukrom takmer do biela. Následne po stranách nádoby, aby ste nestratili vzduch z vajcovej zmesi, prilievajte letnú čokoládovú zmes. Pridajte múku zmiešanú s práškom do pečiva. Hotovo. Vylejte do formy a pečte pri 180 stupňoch 20 minút. Podávajte teplé!!

No comments:

Post a Comment