Radosť z varenia a chuť zeleniny

Jednoduchá a rýchla kuchyňa nielen pre vegetariánov, ale pre všetkých, ktorí sa rozhodli urobiť niečo pre seba a svoje telo a hlavne chcú objaviť krásu a rôznorodosť chutí zeleniny.

Tuesday 3 March 2015

Krúpoto s bryndzou

Ľahké a rýchle a hlavne aspoň pre mňa vďaka bryndze vnútri nezvyčajné. Už sa mi zunovalo klasické rizoto a tak som si ho chcela jeden večer niečím obzvláštniť.


Ja si krúpky (80 g na osobu) vždy vopred namočím, skrátim tak ich čas varenia na 10 minút. Vlastne sa potom musia iby prehriať. Poduste si na masle cibuľku do sklovita, pridajte červenú mletú papriku a uvarené (alebo nie) krúpy. Varte, kým  niesú uvarené. Nesoľte, pretože bryndza (asi 100 g pre dve osoby), ktorú pridáte neskôr je slané. Takže radšej dosošte len potom. Keď sú krúpy uvarené, pridajte už spomínanú bryndzu, premiešajty, aby sa dobre rozpustila a pridajte aj nakrájanú petržlenovú vňať.

Môžete podávať. Ja som ešte pridala, pretože mi v chladničke zostalo z predchádzajúceho jedla, aj gorgonzolu. Mňamka. Nabudúce ale pridám tej gorgonzoly ešte viacej.

No comments:

Post a Comment