Radosť z varenia a chuť zeleniny

Jednoduchá a rýchla kuchyňa nielen pre vegetariánov, ale pre všetkých, ktorí sa rozhodli urobiť niečo pre seba a svoje telo a hlavne chcú objaviť krásu a rôznorodosť chutí zeleniny.

Wednesday 6 February 2013

Zapekaná pšenica

Ďalší z rady mojich chutných receptov. Vlastne sa pri ňom jedná o jednoduché vyprázdnenie chladničky.
Jediné, čo potrebujete uvariť je jačmeň - aj keď aj toto sa mi už podarilo obísť. Namočila som ho na tri hodiny do vody.
Takže v miske zmiešame jačmeň, a akúkoľvek dusenú zeleninu máte v chladničke. Ja som použila pór, nastrúhanú surovú mrkvu, huby a dusenú brokolicu. Pridajte soľ, bylinky a nastrúhaný syr.
Už takto je to skvelý letný šalát. Ja som ho ešte vložila do rúry zapiecť na 30 minút. A bolo to hotové.



No comments:

Post a Comment