Radosť z varenia a chuť zeleniny

Jednoduchá a rýchla kuchyňa nielen pre vegetariánov, ale pre všetkých, ktorí sa rozhodli urobiť niečo pre seba a svoje telo a hlavne chcú objaviť krásu a rôznorodosť chutí zeleniny.

Thursday 27 February 2014

Roláda s tekvicou

Povedali by ste, že spojenie šúľancového cesta, tekvice a póru môže byť tým, čo vám zabezpečí vynikajúcu večeru?


Veru áno, môže.
Pripravte si klasické šúľancové cesto zo zemiakov, vajka, múky a soli - premieste a nechajte odpočívať. Medzičasom si poduste tekvicu alebo vytiahnite už tú podusenú z chladničky či mrazničky, zmiešajte s rikotou, vajkom, nivou, strúhankou, dochuťte.

Na pomúčenej doske si rozvaľkajte do tvaru štvorca zemiakové cesto - ja som to robila na utierke - aby sa mi jednoduchšie zavinovalo do tvaru rolády. Na cesto roztrite plnku, môžete ešte sem tam pridať kúsky nivy a zaviňte. Podľa originálneho receptu sa roláda varí zavinutá v utierke a previazaná špagátom asi 30 minút vo vode. Ja som ju piekla v rúre. Síce sa mi trošku rozišla, ale bola o to chrumkavejšia. Ako prílohu k nej som podávala dusený pór. Mňam.

No comments:

Post a Comment