Radosť z varenia a chuť zeleniny

Jednoduchá a rýchla kuchyňa nielen pre vegetariánov, ale pre všetkých, ktorí sa rozhodli urobiť niečo pre seba a svoje telo a hlavne chcú objaviť krásu a rôznorodosť chutí zeleniny.

Sunday 7 July 2013

Fazuľový šalát

Lahký letný šalát, ktorého recept ma naučil môj manžel, keď sa mi jeden večer nechcelo variť.


Jendoducho si uvarte madú zelenú fazuľku v osolenej vode, až kým nieje mäkká. Sceďte a nechajte vychladnúť.V miske zmiešajte nakrájané paradajky, olivy (dobrovoľné), soľ, korenie, olivový olej, bazalku a primiešajte na kúsky nakrájanú fazuľky. Nechajte chvíľu oddýchnuť a podávajte. Ja som k tomu urobila dve hrianky a bolo to. Veď načo si komlikovať život, keď je taký jednoduchý?

1 comment:

  1. ozaj jednoduchá večera. akurát, že u nás by som to jedla sama... :)

    ReplyDelete