Radosť z varenia a chuť zeleniny

Jednoduchá a rýchla kuchyňa nielen pre vegetariánov, ale pre všetkých, ktorí sa rozhodli urobiť niečo pre seba a svoje telo a hlavne chcú objaviť krásu a rôznorodosť chutí zeleniny.

Wednesday 26 March 2014

Cviklovo-zemiakový teplý šalát

Zostali mi ešte zásoby cvikly, ktoré keďže je tu jar bolo potrebné pomaly ale isto spapať. No a keďže ten môj cviklu veľmi nemusí, tak som si urobila tento šalátik na obed ja sama.


Cviklu si uvarte v predstihu - ja nedám dopustiť na kuchtu - tam všetko trvá o polovicu menej. Pre jednu osobu potrebujete dve menšie cvikle e tri menšie zemiaky.
Zemiaky pokrájajte na menšie kúsky, osmahnite na panvici s olivovým olejom, pridajte dve hrste hrachu a opekajte do zmäknutia. Následne pridajte uvarenú a ošúpanú cviklu, dosoľte a spoločne prehrejte.

Ja som si k šalátu urobila jodurtový dressing: jogurt, horčica, soľ, korenie, citrónová šťava.

A viete, čo je na tomto recepte výborné, že okrem varenia cvikle je hotový za 10 minút - máte chuť na rýchly a zdravý obed???

P.S. A okrem hrachu si môžete pridať zeleninu od výmyslu sveta: olivy, dusenú brokolicu, paradajky, cuketu. Tak hor sa do skúšania a fantazírovania...

No comments:

Post a Comment