Radosť z varenia a chuť zeleniny

Jednoduchá a rýchla kuchyňa nielen pre vegetariánov, ale pre všetkých, ktorí sa rozhodli urobiť niečo pre seba a svoje telo a hlavne chcú objaviť krásu a rôznorodosť chutí zeleniny.

Thursday 7 March 2013

Rizoto si šalátom

Máte doma šalát, ktorý vám zostarol, vyzerá škaredo, alebo je horký? Nech sa páči spôsob ako ho zužitkovať.
Šalát si očistite, nakrájajte na ľubovoľný rozmer a dajte do panvice s trochou oleja. Poduste a týmto procesom ho zbavíte horkosti. Ja som z neho následne urobila rizoto. Do hrnca so šalátom som pridala 70 gramov ryže na osobu, popražila do sklovita a priliala vodu - toľko, čo zakryje ryžu. Následno som to zatvorila pokrievkou a nechala dusiť. Raz za čas pomiešala, skontrolovala stav ryže, ak pritvrdá pridala som vodu, ak nie, pridala som za pohárik bieleho vína, cherry, koňaku, hrudku masla a strúhanú syr. Pekne premiešala a bolo to. :)


No comments:

Post a Comment