Radosť z varenia a chuť zeleniny

Jednoduchá a rýchla kuchyňa nielen pre vegetariánov, ale pre všetkých, ktorí sa rozhodli urobiť niečo pre seba a svoje telo a hlavne chcú objaviť krásu a rôznorodosť chutí zeleniny.

Saturday 3 May 2014

Palacinky plnené tekvicovo-žihľavovou plnkou

Dnes som mala trošku viac voľného času a hlavne z nejakého dôvodu, po včerajšom krásnom slnečnom dni, sa dnes pustilo pršať. Tak poďho do varenia a  rozhodla som sa urobiť plnené palacinky.
A keďže palacinky nemusia byť len nasladko, tak som ich spravila naslano.


Palacinkové cesto poznáte všetci, tak ho nebudem rozpisovať. Len som nepoužila cukor a pridala som viac soli. Nechala ho odstáť a následne som pripravila palacinky, koľko vyšlo, ak mi zvýši,  dám ich do mrazničky a bude na budúce.


Kým cesto odpočívalo, pripravila som si plnky. Podusila som očistenú žihľavu a zmieľala ju s rikotou, soľou a muškátovým orieškom. Môžete ak chcete pridať aj strúhaný parmezán. V druhej miske som zmiešala podusenú tekvicu s bryndzou a dochutila. Htové palacinky som plnila na striedačku plnkami a ukladala do formy. Následne som ich ešte poliala bešamelovou omáčkou s pestom. Navrch strúhaný syr a v mojom prípade aj zvyšky nivy, ktorú som nevyužila pri príprave rizota s hruškami a nivou. No a na záver na 10 minút do rúry, len aby sa syr rozpustil.

No comments:

Post a Comment