Radosť z varenia a chuť zeleniny

Jednoduchá a rýchla kuchyňa nielen pre vegetariánov, ale pre všetkých, ktorí sa rozhodli urobiť niečo pre seba a svoje telo a hlavne chcú objaviť krásu a rôznorodosť chutí zeleniny.

Monday 13 May 2013

Hrachovo - zelerová polievočka

Priznám sa - zhrešila som. Tento blog je písaný ako vegetariánsky, z rôznych dôvodov, z ktorých najhlavnejší je, že som sa stala vyberavou pri jedení mäsa, dávam si pozor na to odkiaľ pochádza, ako je chované a celkovo ho jem omnoho menej, pretože v zelenine, strukovinách a ich správnom kombinovaní som našla dostatok  zásoby omnoho ľahšie stráviteľných bielkovín.
Ibaže raz začas sa nedá. Hlavne keď moja mamina robí to jej zapekané mäso na smotane so zemiakmi, alebo keď sa v lete griluje na záhrade. ... Ja viem, prepáčte...

Pri tejto polievke som tiež neodolala a pripravila ju podľa pôvodného receptu.

Pre dve osoby potrebujete 4 stonky zeleru, 1 veľký zemiak a 2 plátky sušenej šunky, alebo trošku slaninky.
Dajte spiecť slaninku, pridajte zeleninu nakrájanú nadrobno a zalejte vodou (ja som použila vodu z varenia včerajších cestovín). Po 15 minútach, by zemiak mal byť uvarený, dochuťte soľou, korením, bylinkami a podávajte.
Nebolo to také zložité, nie?

No comments:

Post a Comment