Radosť z varenia a chuť zeleniny

Jednoduchá a rýchla kuchyňa nielen pre vegetariánov, ale pre všetkých, ktorí sa rozhodli urobiť niečo pre seba a svoje telo a hlavne chcú objaviť krásu a rôznorodosť chutí zeleniny.

Monday 17 June 2013

Pšeničný šalát

Ľahká večera a ešte ľahšia príprava. Keďže po veľkej porcii zmrzliny, som nemala veľkú chuť na pizzu, na ktorú ma pozval manžel - tak mal smolu. jedlo sa doma a veru som pizzu nerobila.

Spravila som totižto pšeničný šalát s grilovanou zeleninou.


Namočte si vopred pšenicu, ja som pre dve osoby použila 120 g pšenice. Jej namočením skrátite čas prípravy. Ak máte nejakú zvyšnú dusenú, či grilovanú zeleninu v chladničke, s kľudným srdcom ju vyberte a tešte sa, že ju nejako spotrebujete. Ja som ugrilovala jeden a pol cukety a nakrájala ju na kocky. Namočenú pšenicu som podusila na panvici, aby sa stratila voda, a preložila ju do misky. Pridala som zeleninu, nakrájanú paradajku - teda viac paradajok, soľ, korenie, chili a ako zálievku som použila pesto rozmiešané s trochou vody z varenia pšenice. Ak pesto nemáte, použite bylinky a klasický olivový olej.
A je to.

No comments:

Post a Comment