Radosť z varenia a chuť zeleniny

Jednoduchá a rýchla kuchyňa nielen pre vegetariánov, ale pre všetkých, ktorí sa rozhodli urobiť niečo pre seba a svoje telo a hlavne chcú objaviť krásu a rôznorodosť chutí zeleniny.

Thursday 10 January 2013

Vegetariánska roláda

Tento hlavný chod som pripravovala na obed, ked ma boli prvýkrát pozrieť v Taliansku moji rodičia.
Odvtedy som ho niekoľkokrát zopakovala, ale poviem Vám, že mi nikdy nevyšiel tak dobre ako vtedy. :)



Potrebujete jedno balenie sojových drtí, ktoré pripravíte podľa návodu na obale. Následne zmiešate so 200 g strúhaného syru, koreninami, bylinkami, soľou, vajkom a v prípade potreby, ak je hmota priveľmi vodnatá, so strúhankou.
Na pracovnú plochu si dajte potravinovú fóliu a na ňu rozložte pripravenú sójovú hmotu do tvaru obdĺžnika.
Naň dajte plnku, ktorú pripravíte podusenim rôznych druhov zeleniny. Ja som použila baklažán, papriku a cuketu, ktoré som opražila na cibuľke a nechala trošku vychladnúť. No a ako tretiu vrstvu som poukladala do stredu po celej dĺžke sušené slivky.
Zarolujete a pripravíte cukrík, ktorému ste dobre zakrútili konce. Tento cukrík dajte na 10 minút variť do vriacej vody. Tým sa celá hmota spojí. Po desiatich minútach vyberte, rozrolujte, zložte potravinovú fóliu a dajte na alobal, ktorým to môžete ešte zarolovať. Presuňte do pekáča a dajte zagrilovaťdo rúry na asi 20 minút. Krájajte trochu vychladnuté, potom sa roláda menej mrví.




No comments:

Post a Comment